måndag 17 november 2008

Mer mode


Jag har fått påstötningar om att denna blogg inte uppdateras tillräckligt ofta. Det är för att vi endast vill presentera det absolut senaste och hetaste inom den internationella modesfären.

På denna bild vill jag presentera min tröja med ett motiv av ett turntable, jag tror att turntable modet kommer att komma tillbaka mycket snart. Influenser av Hiphop modet från slutet av 90-talet är inte alls fel just nu!

Till detta bör jag ett par otvättade Nudies och ett par fräsha palm leave av ett märke som jag inte kan stava till...

Tack till alla er som läser denna blogg regelbundet och komenterar på alla inlägg. Vi älskar att läsa det och det tillför energi till vårt arbete med denna blogg.

2 kommentarer:

Samuel Nilsson sa...

du det var riktigt hett!

Unknown sa...

Tack!
Det känns så bra när du bekräftar mig :)