måndag 29 september 2008

Ledig Måndag


Idag har jag bestämt mig för att föra in höstens tema i vad jag har på mig. Därför har jag, trotts att jag är ledig idag, klätt upp mig i en röd World Dominate T-tröja. Den har jag tagit ur min mammas gerderob. För jag sov över hos mina föräldrar i natt och hade ingen ren tröja med mig. Helt rätt med tanke på årstiden i alla fall!
Nedtill har jag satt på mig den senaste veckans favorit jeans, Levis 501, vintege ed. 1947!
Det är ett matchanden brunt läderbälte av märket G-star som är inköppt i Vilnnius som bär upp byxorna.
Kort sagt! En avslappnad men säsongs anpassad klädsel för dagen!

5 kommentarer:

Samuel Nilsson sa...

Oo what a lovely outfit! That's so 2008. Nearly 2009!

Emil Oskar sa...

Hjälp, var får du tag på alla coola kläderz?

Elinor sa...

Haha, va söta ni är! Helt rätt med en modeblogg Samular! Finns för få såna med manliga skapare. Ska tipsa Erkan om den! ;p

Alex sa...

Helrätt, thats fashion

Jona sa...

Glödhet ironi som jag gillar. Dessutom iklädd ett par snygga Samuls. Kan inte bli mycket bättre.